Sonntag, 6. Juli 2014

Nayino 1-2-3

"Diğer" kelimesinin hakkını veren bi dizi olmuş... Neler neler var "diğer" olan... "Çılgınım, asiyim, kuzeyin oğluyum" diyen bi adet Poyraz var misal. Onu sevecek kızcağıza şimdiden acıyorum, maalesef Poyraz kendisine Nayino3 diyecek

 

Edebiyat dergilerinde öyküleri yayınlanan radyocu bi Tarık'imiz var diğer tarafta. Kendisi iyi hoş da, kahvaltıda patlıcan oturtmaya bile hayır diyemeyen sürreal bi varlık... Ama radyonun yeri bende çok başka Esma'nın yarı yaşından beri radyo dinleyicisiyim, hiç aklıma gelmedi bi Sezai Karakoç şiirinden rumuz aparttıp gizemli kişilik olmak...

 

Bize her yer Trabzon da benim için ayrı bi klasik oldu, artık koleksiyonunu yapıyorum, bknz. İlker vs Alican


Makarna muhabbeti de, aç adamların çaresizliğini izlemek de bana her daim keyif vermiştir, mutfakta boşa geçen zamanlarıma kefaret sayıyorum bu keyfi

 


 

 

"Sevdaluk ince maraz da
Yakayi canumuzi
Vazgeçersak eyersa da nayino
Döksünler kanumuzi"

Türkü böyle diyor da, bizim Poyraz hemen yan çiziyor. Bahane ararken "yani"lere doyamadı



Sıkıntı yok her şey yolunda, modifiye bi nayino edindim, havam batsın, sanırım biraz da renk körüyüm, kıpkırmızıdan nancak bu kadar anlıyorum, tamam dağılın kızlar


Bunlar da oynatmaya az kaldı, Poyraz'im nerde gifleri


 



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen