Mittwoch, 7. Mai 2014

Sakin Ol

This paper studies the effect of #sakinol. Wir verwenden ein quasi-natürliches Experiment. Çok bi akademik araştırmamızın pek bi mühim sonuçlarını açıklamaktan kıvanç duyarken, long live science diyoruz.

FIGURE 1: Ali dans ediyor. (ceteris paribus)




Şimdik her şeyi ceteris paribus olarak bi kenara koyalım, Ali İhsan Varol' a fokuslanalım.

FIGURE 2: Ölümlü dünya bea:)



Bu nasıl bi figür, şimdi burda kime fokuslanalım, bilim dünyası olarak şaşkınız. Muhakkak backstage incelenmeli, teaser var, backstage yok mu??? Ayrıca şarkının düzenlemesi yıkılıyor, Doğukan Manço sen bi harikasın:)

Sezai senin derdin ne, herkes kurtlarını dökerken, sen oturmuş koltuğa tesbih sallıyorsun, olacak iş mi?

Şimdi hazırsanız araştırmalarımız sonucunda elde ettiğimiz a-acayip bilimsel bulguyu paylaşıyoruz: "Köpüklü suyla yolcu uğurlayan, dürümünü ayranını hazırda tutar!"* Bu hipotezimizi destekleyecek çapta bir eski araştırmaya rastlayamadık, hayal kırıklıkları içerisindeyiz. Google Scholar'da "cite" butonuna basıp önümüze gelen Paper
ı APA Style kaynak göstermedik, var herhalde bizim de bi bildiğimiz. Elde o kadar imkan, o kadar datebase varken bu kadar kulağının üzerine uyuyan meslektaşlarımızı esefle kınıyoruz.

FİGURE 3: Bari bi case study yazsaydınız hakkında, çok ayıp etmişsiniz.





* Ayres, I., & Siegelman, P. (1995), Race and Gender Discrimination in Negotiating for the Purchase of a New Car. American Economic Review, 85, 304-321.

Stewart, H., & Davis, D. E. (2005). Price dispersion and accessibility: a case study of fast food. Southern Economic Journal, 784-799.

Yinger, J. (1998). Evidence on discrimination in consumer markets. The Journal of Economic Perspectives, 23-40.

Graddy, K. (1997). Do fast-food chains price discriminate on the race and income characteristics of an area?. Journal of Business & Economic Statistics, 15(4), 391-401.

Cuñat, V., & Guadalupe, M. (2005). How does product market competition shape incentive contracts?. Journal of the European Economic Association, 3(5), 1058-1082.
Ifenthaler, D., & Schweinbenz, V. (2013). The acceptance of Tablet-PCs in classroom instruction: The teachers’ perspectives. Computers in human behavior, 29(3), 525-534.

 Hepten delirdiğimize göre doyasıya dans edebiliriz!





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen