Mittwoch, 6. August 2014

Ayvaz Güzellemesi

11 Haziran 2000… Unutursam kalbim kurusun dedim, kurudu! Ofsayt çizgisinde doğduğu iddia edilen şahsiyet avrupa kupalarında 300’den fazla gol buldu ama ben „bu da mı gol değil be“ repliğini ezber ettim. Tanımayanlar için altı adımda Filippo Inzaghi:

esmer… 

italyan… 


9 numara… 


deli… 


başarılı… 


ben sevdim eller aldı ağıdı ona yakıldı…

evet hayatta kötü şeyler olur, bana da oldu, çünkü salağım…
 hiç açılmayacak kapıları tekmelerken hep duvarlara tosladım…
 
ve vakit sevmek için hep çok geç, ölmek için erkendi.
 
 Topher Grace de hiç bekle demedi…
 
 

Aslında eğleniyordum kendimce…

 
Mavi boncuk kimdeyse benim gönlüm ondadır gerzeklikleri keyifliydi…
 
 
Cevabı hayır olan soruları çok da umursamıyordum…

Hiç bi vakit Julia Roberts repliklerim olmadı benim… 

Hugh Grant da hayal oldu bu yüzden…Kendi payıma düşen replikleri tekrarlarken ben temsilini buluyordu bi yerlerde…
Ayaz iken Petro'ya evrildi. Egeli Lodos sarkisi hatira kaldi o günlerden ve en güzeli Sila o güzelim sarkilari bestelemeye devam ediyor be adam! Birkan Sokullu'nun gamzelerinde kayboldu tüm iyi niyetlerim...


P.S: Türkü de tam uymus ayvazlarima:)
siyah kaküllerin dökmüş
kızıl güllere güllere
ala gözlerin dikmiş
ince yollara yollara


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen