Freitag, 21. Februar 2014

Hepimiz birden sevinebiliriz!


Bazen bir başkasının sizin hayallerinize ortak olması, aynı fikri taşıması hayatınızı değiştirmeye yetebilir, tamam tamam bu çok iddialı oldu, en azından hayatınızı güzelleştirebilir.

Her iddialı konuşma beraberinde bi hüsran getiriyor değil mi, birinin hayallerinize  ortak olması, o hayalleri sizden çalarak da hayatınıza ivme kazandırabileceği anlamına gelir, bu da kendi çapında kıytırık bi iddia galiba.

Siz uyanmak için alarm kurup yatıyorsunuz, bense hayal kurup yatıyorum, bu da beni zaten pek fazla uyutmuyor.


Hey ahbap senin sorunun ne, derlerse bi gün vereceğim cevabı buldum. Hep alarm kurup yatmışım, hiç hayal kurup yatmayı denememişim diyeceğim, altını çizdim şu hayat dersinin, çalıştığım yerden sorun ülennnn….


Samimi konuşalım Yiğit Bey, bizi heyecanlandıran, icadımızı satıp kara kazanmak falan değil, icadımıza birinin talip olması, artı o birinin bizim gördüğümüzü görebilmesi, altını çizdim. Yalnız olmadığımızı bilmek duygusu bizi suan acayip onure ediyor. (...) Reddettiklerin kariyerini belirler Yiğido o_O




Şu gif üzerine saatlerce konuşulur mesela… Yiğido öyle bi bakış atıyor ki, beyin lobumda herbir hücre waka waka dansı yapıyor, haliyle iki kelimeyi bi araya getirmek zor ama, şundan çokça emin oldum, ben 1,5 adana değil Ali İhsan Varol seviyorum, o çok net!


Aslında ben after party derken tam olarak bunu kastetmemiştim ama oturup yazmak yerine, kalkıp danslara eşlik etmeyi tercih ediyorum bu bölüm için.

Ali ile Metin… Pirlo ile Inzaghi… Shakira ile ben… İkimiz birden sevinebiliriz, durma göğe bakalım, yok olmadı bu, hepimiz birden sevinebiliriz, durma dans edelim!







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen