Montag, 14. Januar 2019

2018 Okumalari (8) - Puslu Kıtalar Atlası



İhsan Oktay Anar’dan övgüyle bahsedilen bi kaç paylaşım görmüştüm öncesinde, özellikle Puslu Kıtalar Atlası’nın çizgi roman olarak yayınlanmasından sonra daha sık karşıma çıkar oldu İhsan Oktay Anar ismi. Hatta bi paylaşım vardı, içeriğini tam hatırlamıyorum ama günümüz Türk yazarları içerisinde en değerli isimlerin İhsan Oktay Anar ve Hasan Ali Toptaş olduğundan bahsediyordu. İnternetten kitap siparişlerimi verirken SPOİLER yemeden, hangi kitaplarını alsam acaba diye çok fazla araştırma yaptım ve nihayetinde fazla abartmamak için 3 roman seçtim kendime ve gerçekten çok doğru tercihler yapmışım.

Kitabı okurken, "33 yaşımdayım, hayatımda bu kadar güzel bi roman okumadım" diyip durdum sosyal medyadan. Roman beni resmen büyüledi, kitap bittiğindeyse "çok güzel bi düş gördüm" dedim kendi kendime. Tekrar tekrar okumalık muazzam bi şaheser! Büyülü gerçekçilik buysa, açtım kalbimi Borges’ler, Carpentier’lar, Marquez‘ler de gelsin diyip o kitapları da önce sepete sonra kütüphaneme ekledim, okunmayı bekliyorlar hala, onlara da sıra gelecek.

Çok sevdiğim romanlar hakkında fazla bi şey yazamıyorum ama okuyun, okutun diyebiliyorum sadece.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen