Dienstag, 3. Dezember 2013

42'den Vicdan olur mu?

Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
1) Berkes ve Nilüfer sahnesinde İbrahim Ferhat'ın karısından bahsederken Berkes'in gözleri sulandı. Acaba Mete'nin annesiyle Berkes'in bir akrabalığı olabilir mi???
Berkes'in sulu gözlerinin sebebi onun da Nilüferzede olmasindan kaynakli gibi geldi bana, arkadasimin askisin izdirabi cekmis gibi bence zamaninda, ki Ibrahim Ferhat'i o bile öldürmüs olabilir mi acaba, Mete bile güvenmiyor, ben niye güveneyim

Alıntı:
2) Vicdan ses yavaş yavaş Vicdan-sızlığa doğru ilerlerken o sesin sahibi Berkes olabilir mi??? ''Çünkü seni tanıyorum Mete'' sözü işkillendirdi çok feci.!!

Berkes demişken safını belli etse çok iyi olacak. İntikam mı alıyor yoksa keyif mi sürüyor,kafa mı buluyor anlamıyorum.
Berkes neyin kafasini yasiyor gercekten ben de cözemedim, kendisinden etraflica bi kisir tarifi bekliyorum Vicdan kimin nesi gercekten isin icinden cikamadim, tvde trt gibi bi lüksümüz olamadigindan internetten izliyorum, vicdan türkani ilk aradiginda yayin dondu ne söyledi bilmiyorum ama bizim hikayenin vicdani yeni bi telefon arkadasi kazandi hadi hayirli olsun

Alıntı:
Zeynep bu bölüm çok fazla yoktu. Olduğu sahneler tadından yenmiyodu orası ayrı daa Ömer'e kahve sözü verdiği anda çok tatlıydı. Niye erkek arkadaşı yok sorusu bi nebzede olsa cevap buldu. Meğersem Sadri hepsini dövüyormuş. Ömer'in Sadri'den korkmamasına nasıl da şaşırdı ve de sevindi. O yüzden kahve sözü verdi kanımca. Bakalım Ömer aşkı için dayak yemeyi göze aldığı için pişman olacak mı?
Ömer the hacker yavas yavas Zeynep'i de hacklemeye basladi, pek sekerler bu arada harbiden görüntülerin gerisini kurtarmis, gelecek ölüm su nilüferin karin agrisini ögrenicez insallah, ah bi de bakmisiz video da nilüfer esra ibrahimin kizi diyo. neden hep ibrahim ferhat diyorlar yahu, nilüfer de berkes de iki samimi arkadas, o ortamda bile ibrahim denmiyo ibrahim ferhat deniyo, ferhat soyisim mi ikinci isim mi???

su dizide o kadar aksiyon sahnesi var, mete silahi eski kuryeye dogrultuyo heyecanlanmiyorum da cengizin geldigini murata haber vermeye giden pamir zeyneple karsilascak diye heyecan yapiyorum ya, yazik bana, boztepeli holdingde bi pamir bi zeynep, karsilasirlar mi, iste benim aksiyon anlayisim, nasilsa biliyorum mete silahi ceker murat gelir, heyecansiz bi mevzu ama pamirle zeynep öyle mi ya karsilasirlarsa

Alıntı:
Mete ve Türkan sahneleri çok güzel yaa onları izlerken çok mutlucuk oluyorum ben. Sarıldıkları an ne kadar ciciydi böyle konuşmadan anladılar ya birbirlerini. 'Benimle koşar mısın?' ''Koşarım.''

Diyecek pek bişi yok izlemeye devam Allah'ın izniyle tabüsü kafalar da karışmaya devam edecek ehh napaak katlancaz artık meeccuurr
mete ile türkan da bi baska alem, o kadar siradisi o kadar güzel biseyler var ki aralarinda hep böyle kalsinlar, bu arada fazli gercek mi

Alıntı:
nuro tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Türkan da Vicdan'la konuştu.Türkan gelen numarayı da sordu Berkes'e.Her aradığında başka bi yer çıkıyor demişti,Vicdan çok dikkatli,her defasında numarasını değiştiriyor heralde.
numarayi aradiklarinda baska baska adresler cikiyo, nasil yapiyolarsa artik, yapmadiklarimi var yapiyolar bi sekilde diye düsünmüstüm. sonradan aklima geldi, daha cep telefonlari yokken, ev telefonlari icin vardi bu uygulamalar, hatta bi keresinde sehir disinda bi akrabaya gidecektik, dedik telefonu onlarin numarisina yönlendirelim arayan ordan ulassin, tabi unutmus gitmisim, cok da zor degilmis yani vicadanin yaptigi, zaten tüm isi telefonla konus, telefonu edirnedeki konserve fabrikasina yönlendir, meteyi ara, telefonu ardahanda ayse ablaya yönlendir, türkani ara, telefonu koyunyiyen köyünün muhtarligina yönlendir böyle iste, hayat ona güzel
Alıntı:
Eski bi hikayenin vicdanıyım sözünden ne anlamalıyız onu düşünüyorum.Bu Vicdan her şeyi biliyor,Mete'ye adım adım ne yapması gerektiğini söylüyor,herkesi tanıyor..Kim bu adam acaba?
otostopcunun galaksi rehberinde mutlak cevap 42 idi, bence bu vicdan cika cika 42 cikacak, demedi demeyin

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen