Freitag, 20. Dezember 2013

Brazilya-Moskova hattında ekmek, çamur ve forma trafiği...

Ele geçirme beni bırak bitsin,bırak
Yalan değil mi zaten herşey
Bir avuç yalan.
Bu mavi gökyüzü, bu uçan martılar
Bu hayallerim,şarkılarım,aşklarım değil mi yalan

İçim acıyor,çok acıyor
Bilemezsin oysa neler istedik
Neler bekledik değil mi hayattan
Biz yetmedik, yetemedik diyemezsin
Koskoca aleme bile sığmıyor bazen insan (Ahmet Enes)

İçim çok acıdı izlerken. Ben Sadri Abimizin Vicdan ile ortaklık yapıp, geçmişini temize çekmeye çalıştığını sanıyordum. Vicdan beni hayal kırıklığına uğratmaya devam ediyor, neden Sadri Abimizi harcadı anlamıyorum. Keşke ailemizin babasına böylesi bi şey yaşatılmasaydı, ağlayıp duruyoruz bakıp bakıp, her şey bi avuç yalan...



Mevcudiyetine mazeret arayıp durur da bulamaz insan, evet koskoca aleme sığmaz ama yetmez yetemez kendine. Salsa, futbol, siesta sıradanlığında yaşayan Neverland yerlileri de kesin bi Messi çıkmadı içimizden şeklinde hayıflanıp, Arjantin'e gidip yerinde görmek istiyorlardır, "yok artık" parıltısındaki düşlerini.



Misal Pamir de nonstop full aksesuar çalışıyor çamurdan ekmek derdine, ama o da Messi forması giyip Moskova'ya gidecekmiş... O vakit gidelim buralardan dayanamıyorum, içim acıyor...



Düğün dernekte gırgır şamata yapmak için sarılmaz ki bi kadının makaraları... Babaannemizi bile nasıl dialoglara soktular bu bölüm, Esra ve Türkan'ın bürokratik makaraları beni deli ediyor. Sarbaşa aynı kadın klişeleri mi, yok istemiyorum, yine en iyisi Zeynep'in zombileri! Mete'nin paylaşılamayan esas oğlan aurası beni bu bölüm çok irite etti, yine de Şirine ile Öfkeli Şirini(!) getireyim dedim.



Ah be Ömer... Biz üçgenin iç acıları diye edebiyat yapıyorduk, ama daha iki kenarın kederine bile dayanamıyoruz. O kadar dağıldım ki izlerken, herşeyden vazgeçtim... Yasal Uyari: Iki gif arasındaki farkı farkeden duygularınız tuzlu bi sele dönüşebilir!



Genç kız triplerine girecek vaktimiz yok. Yükselip kurtulalım bu semalardan, bu mavi gökyüzü, bu uçan martılar, bu hayallerim, aşklarım değil mi yalan...



Papatya fallarında yeni yalanlar aramak iyi yine de. Ya Cengiz olsan ne yapacaktın Ömer. Geçimsiz evli çiftler gibi Murat ile Cengiz... Garibim keder nöbetlerinde silahını temizliyor, çünkü Murat ona papatyalar almıyor. Duygusal gifi de hazırlamıştım ya, neyse işte bakıverin şey şey

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen