Dienstag, 3. Dezember 2013

Sadi, Ofsayt, Inzaghi ve Ben


GelGit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İşte o hayatı ıskalama halini tam yansıtıyor bana. İlerde yaşanacak günler için uğraşırken, bugünü kaçırmanın ruhu, bedeni nasıl çökerttiğini gösteriyor bana.
Sadi benden hallice yine, en azindan onun gelecek planlari var. ben ne simdide ne de yarinda bi yer bulamadim kendime, su animasyonu gördüm göreli, bi pencere cizip kaciyorum ben de kendim olan herseyden illa ki bi koordinat bildirmem gerekirse, ofsayt cizgisi, ben de inzaghimle beraber orda dogmusum (ah su eksi sözlük yazarlari), o 300. golü coktan gecti, ben de tik yok o ölümcül ciao a dayanir mi yürek:(


GelGit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Galiba herkes bir pencere çizip kaçma isteğinde. Her girişin bir çıkışı olduğuna göre kapının önüne yığılmış gerçeklerin altında kalmadan çıkabilmek gibi bir kaygı da peşimizden atlıyor o pecereden.



Düşündüm de, çocukluk yerine kısa pantolunlu demek artık doğru değil, amcam bile kısa pantalon giyiyor şimdi. Moda deyimlerimizi bile geçersiz kıldı.
ben düsük bel pantolon modasindan beri ucurdum giyecek pantolon bulamiyordum ama nasil evde kaldim izledim ya 2000lerin baslarindaki modaya baktim da orda da 3 katman insanciklari görünce bi tuhaf oldum. bize nasil bisey yapiyolarsa artik kapitalist yaratiklar neyse 36 beden pantolonlar düsmüyor belimden


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen