Dienstag, 3. Dezember 2013

Ölümden Önce Hayat

dün gece internet üzerinden canli izlemeye calistim ama cok bunaldim, sonuna kadar izlememistim ve kesin adem ölmemistir diyordum ama az önce izledim ölmüs galiba yalniz 10 gün sonra yapip ölüm acisini bu kadar hafife alarak dizi yaziyolar ya ben ne diyeyim, bi de eva neden gitmemis cenazesine ufka bakarak yol arkadasiyla beraber uzaklasti yakisikli fil, eh be selcuk abi(karakter isimlerini hala bilmiyorum) göz göre göre ölüme yolcu ettin

bi avaz da söyliyim ben de icimde kalmasin, bangir bangir tvde haber yapiliyor olmuyor telefonla ihbar ediliyor, bi kere yurdum polisi neden baskin düzenlemiyor bu otele. yamani ates etti diye yaka paca götürüyorlar sözde ama hey ahbap vuruldun sen nereye diyen yok, de get Allah askina, böyle senaryo olmaz

hikmeti kendinden bi gazetecimiz var simdi, ay ben fsnden biliyorum bunlari yani birkan oynamasa daha neler yazardim da sadece hikmeti kendinden demekle yetiniyorum zannimca "ve" ifadesiyle jenerige giren en genc oyuncu birkan oldu, ki hep yasini basini almis oyuncular "ve" etiketiyle jeneriktedir, bknz fsndeki bitmek tükenmek bilmez "veler"

gelelim sebebi ziyaretim ulas beye. "yeni biri dikkat" maksatli mi kurgulandi bilinmez ama kizlari duymadan aman anlatmayin iste alin kamerayi cekin filmi öyle gelin tavri pek bi kahramanca ve zekice gelmedi. ki zat-i muhterem yeni bölüm fragmaninda nerdesin evalara karismis dinlemiyordu bile ne oldu ki, bak bak bi de "ben daha ANLATMADIM" diyor, anlat hele ela gözlü boynu benli yakusuklu, anlatta dinliyek

bölüm sonunu begendim, gerci evanin canina yandigim türkcesiyle anlattigi hic bi seyi dinlemedim ama bizim pinarin(yuppi karakter isimlerini ögreniyorum yavas yavas) kocasi pek bi yakisikli olmus, ilk bölümler tombul bi kus gibiydi, spor yaramis felinin sevdalisi ayri yakisikli, yumurta atil ayri yakisikli, sanki ademin mezari da yakisikli

zaten senaryosu icin izlenebilecek bi dizi degil oyuncular "ve" birkan sokullu icin bi müddet -ki zaten sezon finali yakindir- izlemeye devam

not: acikcasi gazeteciyle bu senaryo bence de gitmez, ama ademin bi yerlerden cee deme ihtimali yok gibi geldi bana, ayrica o gazeteci ile pinar olsun bi zahmet, ben öyle istiyorum

kutlu beni özledin mi sorusuna "nein" diye cevap verince afalladim, sonra benim bruder piyanoyu duymuyor diyince hatirladim bunlar alamanya göcmeni idi, izledigim ilk 4 bölüm cöp olmus sanki, ne cabuk unutuyorum, ama "özledim" i beklemisim galiba:) bi de "bunlari mi yoksa bulmaca cözmem mi lazim" dedi hic anlamadim, zannimca feliyi cözmeye calisiyor garibim, ne kadar uyudugunu iyi bilen einsteinim, ben de cok uyuyorum coook....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen