Dienstag, 3. Dezember 2013

Benim LIM Hikayem

Farz oldu ben de LIM macerami yazicam ögrenciden bozma annesi calisan ev kizi ütü yaparken izliycek eglencelik biseyler arar, DF de duymustur LIM diye bisey, bi bakalim der tvyi acar ütünün basina gecer. ütünün igrenc kokusu cigerlerine dolarken ekrandaki hirkali genc cöllerde sürünmektedir. derken ferdi tayfurun "Allah korusun, o ne, o kadar da degil sesi" duyulur töbecok ama ütü yarida birakilmamali sabredilmelidir, hah iste berbat bi rüyaymis oglan uyandi, "yahu babam neden hep kumas pantolon giyiyor, cift cizgi olmus yine, kahretsin" diye dram yaparken ev kizi "ALLAH KORUSUN o kadar da mi yani ferdisi" yine kulaklara zulm eder, ama o da nesi ak sakallli ferdiyi öyle bi susturur ki ütü mütü yalan olur, ütü yapan ev kizi balatalari siyirmistir bi kere bu sahneden aldigi gazla 3. bölüme kadar gelen kiz "ben bu oyunu bozarim" diyip duran oglanin agzina terlik atamayacak kadar bezmistir, evet sayin seyirciler ütü hala bitmemis, sinirler gerilmistir, off yeter tv calan hirsizla, bakkalim ben diyip duren bi adamla oraya buraya cikip ben bu oyunu bozarim diyenden dizi mi olur, kahretsin ütü bit artik ve benim LIM maceram burda bitmisken, simdilerde hic ugramadigim feys dünyasinda "Allah korusun ferdinin tiryakisi mejnunun klibi" paylasilmaktadir hunharca, klip begenilerek izlenmistir ama yetmemistir diziyi izlemeye devam etmeye, ve fakat o da nesi kader aglarini örmüs feysde bi klip daha paylasilmistir. "bu kiza kadar" denilen kizlardan biri Selin Sekerci olunca, "ben bu diziyi izlerim ulan" denilmis 17. bölüm izlenmistir. sonra ev kizi kah ütü yaparken kah onu bunu yaparken 17den geriye bölüm izlemeye baslar. 16, 15, 14 seklinde abuk bi sirayla dizi izlerken, "elbiseyi mi almaya geldin" diyen zeynepin hangi elbiseden bahsettigini bi önceki bölümü izledikten sonra anlamistir, bünye olay örgüsündeki abukluklara ragmen bu israrindan vazgecmemis, sira 3. bölüme gelince, "yok izlemesek mi ya yine sogursam" falan olmus ama yine de izlemis ve de cook keyif almistir. sonra da zaten buraliyiz haci, izlemekle kalmiyor, coklu alintili yorum ciziktiriyoruz yalniz missime sitem dolu biseyler yazmistim onu hatirladim ecomelin elinde heder oldum niye haber etmiyosunuz diye Sekerparem Selinim Sekercim sag olsun o vesile olmustur LIM tiryakiligime, bilirim gelmiycek bi daha hic ama keske bi rüya vesilesi ile de olsa gelse bi gün keske



Edit: Burak Aksak böyle biri iste 3 sene icin de Allah korusun o da nesi Ferdi gitti yerine, tabi abartmayalim ama yagmur camur cilgin cumartesiler geldi, deliysek demek ki :)


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen