Dienstag, 3. Dezember 2013

Iki Ileri Bi Geri

enteresan bisey olmus... dün 3 bölüm üstüste izleyince, beyin damarlarim epey tikandi ama bu 3 saat önce 5 asir sonra kurgulari hic sevmiyorum... özellikle ilk bölüm sonu kiz kardesin de istanbula gelisine bilem flashback yapilmasi artik abartidan öte abarti olmus, cansu dere var diye ezeli izlemedim ama az biraz annem izlerken denk düsmüslügüm var, iki ileri bi geri güzel de abartmamak lazim. onca agir sahne var sevindirik gelin sahnelerini de yine bu kadar abartiklarini anlamadim... bi ara ne izledigimi sasaladim ama toparliyorlar galiba bunu da gecelim... nur hanimin gecmis flashbacklerinde kesin eski tiyatrocu oldugunu sonradan bu hale geldigini izliycez herhalde, resat yasaran gibi aliyo karsisina birilerini bol bol tiyatro yapiyor... aglayamalar falan harika müthis sonra oturup 5bin dolari göbekli bakkal amcam gibim sayiyor falan...

felicia kesin bu yamanin kardesi ile ucurum macerasina devam edicek.. yamanin kardesi demisken, limitler sonsuzlar matematik formulleri, bu mudur yani budur abi... ademin hayaleti de bi harika... onca kliseyi toplayip bambaska biseyler cikarmislar ortaya tebrikler ama ben ademin cocukcagizin hem agzini hem burnunu kapatmasini sindiremedim, o anki sokla anlik bisey belki ama cok oturdu icime... ne zor sey...

özetle oturup elestirecek izlenecek bi dizi buldugum icin mesudum. valla suskunlari da izledim, ucurum daha afilli olmus ama abartilardan uzaklasmalari lazim... taksici adem yamanin sag kolu olana kadar gerilip durmak istemiyorum, bakalim artik.. bence felicia ve yamanin kardesi bian evvel karsilassin... bi de bu berber amca tüm dünyayi cözmüs adem abi (mecnun abi versionu icin bakiniz sedef) diye parlayan gözlerini görmüyor mu kizinin?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen