Mittwoch, 4. Dezember 2013

Cöl Ehli

vaktinde saatinde dizisini izlemis istikrarli yorumcu geldi hanim müthis haz alarak ve dahi aci cekerek, bi nevi titreyerek izledim. aklim ucup gidiyor kalbimle oturup izliyoruz bu limi, cayda kana karisinca zaten ben oluyorum erdal bakkalda bi garip tiryaki cok seviyorum ben bunlari cokkk mecnun bahceden korkarak su isteyince öyle tuhaf oldum ki... sevemem ki ben hic bi mecnunu bu kadar, leyla degilim ki... leylani versin mecnun sana Allah ne diyim, biz cöl ehliyiz, leylalik kim biz kim. cöl ehli bknz. mecnunlara fokuslanan kutup ayiciklari
----------

kasetler bizden cok cekti gercekten, ama biz de onlardan cok cektik.... ayni cocuklugu paylastigim oyun arkadasim yaziyor sanki diziyi, cok bi kiyak geciyor bana bize burak, o cok yasasin cok yazsin, yazdiklari da tutsun, ödemesi de sonradan degil önceden yapilsin... aslinda benim hayatim bana dayatilan arabesk notalarla gecti ama artik hangisi arabesk hangisi kaim hangisi kavimler göcü hic bilmiyorum... ben yine de arabesk yapan rockcilarla idare ediyorum... öyle bi dizi ki kaloriferi sona kadar acip yorganin altinda 2 dondurma yiyerek izleniyor, simdi sizlayan disimle uykuya gidicem, o kasetler nerdeyse bulmam lazim haci.... sart yani.... :))
---------

haci su ana a-acayip leylalandim da duruldum, attim kendimi buralara, tumblr da ne kadar lim furyasi varsa yuttum da geldim... o kadar cok ayrinti o kadar cok güzellik var ki su dizide, at gibi calisip eve geldim cumartesi cumartesi, actim 52. bölümü izledim, ah ulan ah.... ben bi leyla ben bi mecnun.... ne edeyim cok mu cok seviyorum ne... bu dizi beni hayata sevdali yapti, sürgünüme sevdalandim iyi mi, cennetten kavuldum diye dövünüp dururken, nefes almak da var iste, herseyi salla ama cayi demle haci, dedin mi is biter, ben de gider...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen