Freitag, 20. Dezember 2013

Renklerin Gurbetinde

Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Hemen de hayallerine ortak etmiş Zeynep'i, korkarak da olsa kurabilmiş yanisi bi hayal... Dahası düşünmüş yanisi Zeynep'i. Aklına bi kez bile olsa getirmiş ve yan yana hayal etmiş. Zeynep'in yanında, yeni bi hayat... Pamir... Ömer aşksa, Pamir umut demek. Ömer kandilse, Pamir cılız mum ışığı... Ömer okyanussa, Pamir duru bi göl... Ve Zeynep okyanusa açılmaktan korkarken, durgun bi göle taş attığının da farkında değil...
Hayal kurmak güzeldir, photoshop yardimi ile binbir türlü hayaller kurdurabiliriz Pamir'e



Alıntı:
Pamir'in sevmesini, hayatına farklı bi rengin girmesini çok istiyorum. İstiyorum istemesine ama korkuyorum da. Mutluluk teğet geçicek diye, ilk defa kurduğu bu hayalin kocaman onarılmaz bi kırıklığa dönüşecek diye. Korkuyorum çok korkuyorum. Bi hayale sahip olmanın zor olduğu bu dünyada, zar zor kurulan hayalin kırılmasından korkuyorum. Pamir bir nevi korkularım da benim.
Geceleri seven adam Pamir... Hayatina nasil bi renk katar Zeynep bilinmez ama ay isiginda karanlik sisli puslu korkularimizi tüketemez asla, hep siyah-beyaz kalacak Pamir renklerin gurbetinde



Alıntı:
LANTERNE tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Bir dakika bir dakika, Zeynep sizce gercekten asik mi oldu Omer'e yoksa Omer'in bu basini yoluna koydugu askina hayran mi oldu? Zeynep boylesine inatla ve espri ile daha once sevilmemis, ilgi gormemis olmanin cazibesine mi kaptirdi kendini? Omer'in Zeynep icin duygularindan eminsem, Zeynep'in Omeri icin olan ilgisindeki eksiklikleri gormemezlikten gelmek istemiyorum cunku benim derdim Parmir Moskova'ya gitmesin be gardasim! Kalsin, Sadri'yi zivanadan cikaracak hamleyi yapsin ve Zeynep'le yakinlassin.
Gözünü karartmis bi seyirci örnegi Hep Pamir uff olsun istiyorsunuz Zeynep Ömer'e karsi bos degil sanki ama canim senin teorilerin de dogru olabilir. Neticede bir noktadan sonsuz dogru gecer, ama Pamir ile Zeynep noktalari arasindan sadece tek bi tanecik dogru gececek insallah - ama korkuyorum ben ya, cok aglak bi izleyici prototipim var -

Alıntı:
Bu arada, Omer'in sazli Ragip'in karsisinda ufak ufak baslayip, sonra cosmasi cok iyiydi! Sevgili kaleidoscope9 bununla da bir calisma yapabilir misin? O ufak ufak omuz silkislerden sonra, hareket daha belirginlesiyor ve sonrasinda hoop kollar havaya
Kullanici adim izdirabiniz olduysa kisaca Kaley diyebilirsiniz Cosan Ömer'i istersiniz de yapmam mi hic, seve seve, cosa cosa


Kese dizimizin vazgecilmezlerine oynuyor yalniz, transferi hizli gerceklesen flas isim, yildiz oyuncu Ama benim Ragip'i yazasim var cokca. Bana da sorsalar, ben de "ben sevdim eller aldi" makamindan bi türkü tuttururum belki, ne yaptim tarlami nerde hasadim derdiyle hesap kitaba vururum kendimi, "evim" dedigim 3-5 kisi vardir belki, ensem kalin mi bilmiyorum, ama belim kalinlasmadan ölmek istiyorum bi de ben de arizaya baglayan futbol muhabbetleri istiyorum bu aralar, adamlar hücumlarimizi ikinci bi topla durduruyor, vay ki ne vay

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen