Mittwoch, 4. Dezember 2013

Cicekler Acsin

bu kadar benden bu kadar bizden bi dizi izlemisligim yok... göge bakma duragi cok sonra yine karsima cikti, hepimiz birden sevinemez miyiz? sevinelim... hayaletler dolasip durmayacaksa da gündüzü secelim, olmaz mi? bin defa kendi hikayesini yazmaya karar vermis, milyon defa disardaki hayatin acimasizligina bas kaldirmis, trilyon defa kemal (d)ermisten medet ummus katrilyon defa kendi kralliginin surlarinda ellerinden tuttugun sevdicekle göge bakamamis olsan da yine gel... el salla... bi namazlik saltanati mi vardi ömrün... taht misali o musalla tasi, hey gidi... ergen odasi gibi dagildim, topla bi zahmet burak bey:(
__________________

Erdal Führer olmasin, Bakkal kalsin, kizamam ben onlara, yirim sadece nam nam nam


aleveylül Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Susun susun iyi susuyorsunuz:(( Özel kaytarma bölümünü izlemişim duygularım kabarmış hepsine girip teker teker sarılmak isterken siz susun onları yalnız bırakın İçim acıyor burası yorumsuz kalınca ahali.

Sedef'in güzelliğine bakın
sustum sustuklarim büyüdü icimde. beynimdeki cöplügü temizlemem gerekiyor galiba biseyler yazabilmek icin, o yüzden ilk is internette bahsettigin programi arayip bulup izliycem

ben cok yogunum ama aksamlari neler yazmislar diye bi kosu geliyorumkizlar yazin lütfen, sizi okumak her kosulda büyük zevk

ivet Sedef karazeytin güzeli olmus, peki ya mecnun

neyse ben rutin islerime dönüyorum

-----------------------

Crysania 'dan efsane bi alinti!



Çiçeklerrr açsın, böcekler ötsünnn. Dınınınıım.







Al bir gerizekalıyı, vur ötekine. Ne fantastik bi çiftimiz var bizim yareppi. Hayır Türk televizyonlarına daha da böyle fıttırıkvedahiçıldırık ikili gelmez, diyeyim ben size, ona göre gıymatlarını bilmek lazım gelir.





Ben şindi bu gifin altına ne yorum yazayım ki, hele bi diyiverin bana canlar. Herifcandaki tipe gel!

Yalnız Sedefcan burada gözüme pek bi güzel göründü.




İşte en çok debererek güldüğüm yer. Ben susuyorum ve yerime hamza konuşuyor.

Ve Mecnun'un o el hareketini yapışını ben de zilyon defa denedim ama malesef ki ben yaparken hiç öyle estetikveoryantalik durmuyo.





Modernfolkikilisi. Hele şu Mecnun gerzekyusunun araya "cıstakcıstak tekno dans figürlerini" araya eklemesine itinayla ölünür.













Takım elbisenlee "Singing in the rainnnn" yapan Mecnun, çok bi cillopsun yavrucum.




En bi çoookh sevdiğim sahne bu oldu.


Şunu da ekliip kaçayım bari:



Gerizekalı.

Edit:
Şu dünyada Che'ye "Hayırlı Devrimler" diyecek tek insan da sanıyorum ki MEcnun Ç.'dir.
Edit-2: Bi de Mecnun demişken onun deyimiyle de "Bi yürüyün gidin ya" demek istiyorum. 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen