Dienstag, 3. Dezember 2013

Pijamali, terlikli dogal bi mucize :)

"Tüm umudumu hayırlara vesile olan aksaklıklara, 12’den vuran yanlış anlamalara ve sorunları halleden hatalara bağladım" Murat Menteş (Korkma Ben Varım)



Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Cengiz Timuçin karakterine bişiler oluyor yaa hırsın gözleri kör etmesine örnek mi veriyorlar nedir. Karakter bildiğin çıldırdı ve itici olmaya başladı. Derinliğini hissedemiyorum. Nerede terlikleriyle gelen Cengiz, nerede taakk taakk takk saydıran Cengiz...
Pamir’e, Türkan’a rağmen o maskeyi takıp Cengiz’in karşısına çıkmaya kararlıydı Mete. İşte böylesi bi durumda sorunu halleden hatayı Cengiz yaptı kuryeyi öldürerek, belki de Mete için hayırlara vesile oldu bilemiyorum çok fazla. Cengiz’i kolay kolay harcayamıyorum ama bu hikayeye de bi kötü lazım sevgili LANTERNE’nin dediği gibi, belki o kötü Cengiz’dir. Henüz süte düşmüş sinek kadar belirgin değil benim için Cengiz’in kötülükleri, gün gelir tesbih gibi dizilir belki yaptığı kötülükler. (Lugatı bu kadar eğlenceli ve güzel bi kötü karakter de zor bulunur.) O kadar direktif ver, sonra dürüme çaya vur kendini, sanki denize ağ atmışlar da balıkların takılmasını bekliyorlar, kafası güzel adamlar

Alıntı:
- Napıyoruz biz
- Valla ne diyim kardeşim, mezarımızı kazdık, adamımızı gömüyoruz.
- Biz birini gömüyoruz… tanımadığımız birini öldürdüler ve… Ben böyle bi yaşam istemiyorum!
- Kardeşim ben böyle bi şey için mi yaşıyorum sanıyorsun? Aga, bu dünyaya kimisi şanslı geliyo, kimisine de sonradan şans tanınıyo, biz bu iki gruba da dahil değiliz! Bi tek kardeşliğimiz var cebimizde, onu korumaya çalışıyoruz. Tamam Cengiz abi yaptı bi şey. Aklımıza yatmasa da bunu devam ettiricez. Kardeşliği koruycaz.
- Ben bunu yapmak istemiyorum.
- Ben öldürseydim adamı?
- Sen böyle bi şey yapmazsın, sen böyle bi adam değilsin çünkü
- Yaparım. Senin için adam öldürürüm!
- Ya bi gün Mete’yi öldür derlerse, o zaman ne yapıcaksın?
- Mete niye öyle bi şey desinler, kardeşim bak tamam haklısın, zor bi durum, ilk defa yaşıyorsun böyle bi şeyi, ilk defa adam gömüyosun, haklısın, soruyorsun kendine, ben de sordum kendime. Cevabı ne biliyor musun, tutunmak. Birilerine, bişeylere tutunmak zorundasın, tutunmak hayatın yarısı Mete ve pişman olmamak, çünkü pişmanlık da ölümün üçte ikisi, ne kadar çok pişman oluyorsan, o kadar çabuk ölüyosun.
- Ben çoktan pişman oldum bile.
- Haklısın abi. (…) Bırak silahını, kaybol git
- Sonra ne olacak
- Bilmiyorum abi otur düşün, düzgün bi iş bul, adam gibi para kazan, ne bileyim, düzgün bi kadın bul, evlen onunla, çoluk çocuğa karış, olur mu olur
Pamir'in tiradı içimi burktu."Olur mu olur" ihtimalini kendine çok uzak görüyor olmalı,24 ayar bi yanılgı içerisinde kendisi, insan yanlış anlamaların mikrodalga fırınında ısıtılmış ve çabucak bayatlayan umut kırıntılarıyla beslenmeyi öğrenmeli, zehirlenmeye bile yetmiycek porsiyonlarla da olsa, MuratMenteş mod on

Cengiz’in kafası Leyla, Pamir toparlasın, yok kurye öldü Pamir gömsün, yok Mete iptal, Esra’nın bodyguardlığını Pamir yapsın, gerçekten bakkal dükkanı gibi, gelen giden Pamir’e veresiye yazdırıyor, cıks cıks...

"Aptallığın otobanından dehanın patikasına mı varacağım? İnşallah o yol iki kişinin yan yana yürüyebileceği kadar geniştir." Murat Menteş (Korkma Ben Varım)

Ah bu yollar Atakan ile Pamir'in yan yana yürebileceği kadar geniş değil, birinin sarılığı hastalıktan, diğerinin karizması asabiyetinden



"Centilmenlik olsun diye /Baloda mıyız?" temalı iki gif arasındaki farkı fark ediniz!..




Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Ragıp'ın gizli odasından çıkan hazine neydi öyle ya laaa Angara'nın Ragıp'ı. Şarkıya odaklanamadım gülerken, 2013'ün son anlarına damgasını vurdu bence o sahne. Afişler filan neydi abi yaaa hele hele ''Kızılay'dan indik piyasaya'' afişi ve o afişteki bakışlar, duruş Ragıp'ın ufaktan ufaktan utanması da gözlerden kaçmadı hanisii Hayriye'yle olan bakışmaları filan ufukta aşk bacayı saracak gibi görünüyor şey şeyy dee hadi neyse


Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Mete'nin olayına girmek istemiyorum aslında. Kafam bildiğin çorba. Hanisi yaparken karıştırcam diye baş döndüren çorbalardan. Ama ''Sen yoksun... Sen hayalsin...'' diyerek çocukluğunu yanında gördü yaa sürekli Türk dizilerinin daha doğrusu Trt'de yayınlanan dizilerin kalitesinin yükseldiğinin kanıtıdır o sahne.

Hem kabus sahnesinde hem de mezarlık sahnesinde tiken tiken oldu tüylerim. Hele şu mezarlık sahnesi...




Sen ne söyledin? Babaannemi cok seviyorum dedim Bayiliyorum Mete ve babaannesine




Alıntı:
Mete ve Türkan'ın aralarındaki enerjiye bi isim koyamıyorum ammavelakin birlikte içtikleri çaydan ben de istiyorum birlikte içince kafa mı yaptı ne bunlarda çok sevilesiler, çok şapşikler, çok dadlular aman nazar değmesinler filan yanisi: ) Mete'yi kıskandığı halde itiraf edemeyip, yan çizen Türkan nasıl sevilir, saçları okşanırsa; sadece Türkan'ı görmek istediği için O'nu uzaktan izleyen ve Türkan farkedince 'Bi yere gidiyodum uğradım' deyip kıvıran ve buna inanan Türkan'ı 'bi tek buna mı inandın şimdi' diyerek azbuçuk espri yapan Mete de o şekilde sevilir, saçları okşanır yanisi. : )


Alıntı:
Zeynep favori karakterim olmakta ısrar ediyor elbette. Özellikle Ömer'in yanında daha bi sevilesi, yanakları sıkılası oluyor kendisi. : ) Evden çıktığında Ömerle karşılaşınca ilk defa laf sokmadan, gönderme yapmadan cümle kurdu ''Hava biraz soğuk sanki'' diyerek. Varan 1 kısmı burasıydı... Varan 2 kısmı Ömer'i kafede gördüğünde bian duraksaması ve yine normal bi halde durmasıydı. Varan 3 ise Ömer'in elinin sıcaklığını hissettiğindeki heyecanını su ile bastırıp, Ömer'e çıkışmasıydı. Normalde Ömer'e karşı kayıtsız olsa eski haliyle davranırdı. Göndermeler göndermeler havada uçuşurdu ama Zeynep bi dumura uğradı sanki. Böyle bi heyecan, stres yaptı.. Canım yaa içindeki duyguların adını bile koyamıyor ki karşı tarafa yansıtsın. Yalnız kendisine bi tavsiyem var nacizane; ona mı kaldım, buna mı kaldım derken evde kalıyorsun haberin olsun Zeynepciğim şey yanisi tecrübe konuşuyor da azıcık.


Yalniz Türkan ile Zeynep müthis ikili!



Dip Notlar:

- Berkes Mete'yi ele vermedi, altını çizelim
- Nilüfer'in videosunu izleyemedik, çatladık çatlıycaz
- Doğal seviyoruz demek ki, pijama sevdası başka şey."Biz faniler ortak aldanışlarımızla mayaladığımız mucizelerin şu katılmamış birer fiyasko olduğunu göremeyişimiz sayesinde birbirimizin kalbini kazanırız." şeklinde Murat Menteş modunu yeniden açacak olursak "pijamalı bi mucizeye" inanabiliriz inşallah

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen