Dienstag, 3. Dezember 2013

Pamir'in saliselik bakislari!

Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Zeyneple Pamir arasında bi ilişki olmayadabilir kuşkusu oluşturmaya çalışmışlar ama yemezler efenim biz peekk bi ileriye baktığımız için korkmuyoruz, yılmıyoruz, unutmuyoruz saliselik bakışı ve ümit etmeye devam ediyoruz. Pes etmek yok.
Nasil bi salise imisse artik, böylesi yaman, böylesi gözü kara heveslerin pesine düsürdü bizi, belki bi gün, belki gelecek bölüm fragmanda da Pamir ile Zeynep'e dair biseyler yok ama neyse artik o kadar konustuk ki, evrene göndermedik posizif mesaj birakmadik, ben buraya su gifi de birakayim de, gerisi evrenin keyfine kalmis




Alıntı:
don't panic.
ama teorilerin beni cok panikletti onu nasil yapsak


Alıntı:
Epey bi senaryo yazdım ama bunlar olmayacak şeyler değil. Ben bu dizinin görünenin ardından, görünmeyen bi dünya daha olduğunu göstermeye çalıştığını düşünüyorum. Buram buram insan kokuyor dedim yaa hala aynı şekilde düşünmekle birlikte o insanların doğrularını, yanlışlarını, planlarını, isterseler kötü olabileceklerini, isterlerse de o kötülükten vazgeçebileceklerini göstermeye çalıştıklarını düşünüyorum...
evet olmayacak seyler degiller. ama simdilik Berkes bana bu hikayenin vicdaniymis gibi gelmiyor, lakin Ömer yahut Ragip'tan birinin sivil polis oldugunu düsünüyorum ben de. Genellikle ilk 13 bölümde hersey cok da netlesir, ben artik su iconu kullanmak istiyorum simdilik ile idare edeyim.

Alıntı:
LANTERNE tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle

Bir de, herkes iyi ise ya da iyi olucaksa bu dizide kotu kim?

Bir tane daha bir de, Nilufer Ibrahim'e boylesine asik ise nicin Mete'nin kullandigi ve babasina ait arabayi bir turlu animsamiyor????
Eski Türk filmlerinden alisigiz aslinda kötüler seytanin pabucunu giyip baloya giderler, iyiler meleklerden hallice giyinip eslik ederler onlara bu maskeli baloda, ki saat daha 12yi vurmadan mutlu son ile uzaklasiriz bu masal sahnesinden sanirim artik gri karakterleri de olan senaryolarimiz var, iyi ki de varlar. hic bi insan kusursuz degil, mazaretlerimizin ardina sakladigimiz onca falsolarimiz var. eski hikaye bu yüzden bizden ve gercekci gibi geliyor bana. Bu dizideki kötü Murat Boztepeli bile diyemem aslinda onun da Sadri gibi ardina saklanacak mazaretleri vardir belki, kimbilir.

Mete'nin arabasi benim ayri bi eglencem oldu, Ali'nin arabasiyla cok benzetiyorum, gidip sahne sahne ariycam ayni araba mi diye, o kadar kafama taktim baktim simdi, sanirim sadece renkleri farkli Iki dizim var, ikisinin de esas oglani ayni arabayi kullaniyor

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen