Dienstag, 3. Dezember 2013

Isler Gücler 5. Bölüm

5. bölüm yine muhteşem başladı. Sylvester Stallone' yi Mülkün Temelinin önünde ifade verirken görmek güzeldi, yalnız profilden Kenan mı daha iyiydi, yoksa italyan aygırı mı pek karar veremedim. İlkler her zaman bi başkadır galiba bakıverin şurdan ve de şurdan. Sylvester‘ı da mı Vedat Uyar buldu acaba?

Şikayetim var hakim bey, dillerimi bağlasan durmaz, yaptık reklamını yaptık reklamını, geçen hafta ratinglerde geçti bizi, bu kasların hepsi sahte zaten hepsi iğne vurduruyo bu da kayıtlara geçsin lütfen... ne diyim ben bunlara ya eve gidince taş yemesinler hakim bey, beylikdüzünden ev bakacak kadar bunlar da kazansın nolur sanki, gökkuşağı ve gündoğumunun da ötesinde onlar bundan çok daha iyi taam mı, ayrıca Sadi‘nin kıl kökleri acıdı kesin Nerde dram orda sadi zaten, gitmeyin bu kadar üstüne, dertlinin derdinden dertli anlar, cenazeye gidip kendi ölmüşlerine ağlayanlar misali, sarılıp ne de güzel acısını paylaşmış sünnet çocuğumuzun, inanmadım yıkıldım benim miydi bu düğün

Ve Tanrı kadını yarattı... hepsi senin yüzünden, daha iyi bi menejerim olsaydı, şimdi bambaşka yerlerdeydim, wonderlandte falan işte. neverlandte kaldım, mousetu cep telefonuydu topunu havada kapıyorum, hepsi senin yüzünden gazi kalbimde yarayken seni sevmiyorum, duvara tosluyorum, yanisi sensiz de bişey yapamıyorum be KADIN

Bu hikayenin esas mağduru Murat, Sadi girer KPSSye başlar memuriyetine Murat ne yapsın, emniyet çökmüş tepesine garibimin çizgili pijaması bilem yok, kız Tülay geri dönmemek üzere gitsene bi yerlere bi de fal bakıyo bak havalara bak köyüme de giderim ayvaz suyumu da içerim ebeveynlerimin hayır duasını da alırım diyemedi ya la, bizi işten çıkardılar beş kişiydiler nedir hacı eşek sütünü bırakta ikidirhembicekirdek aşkına git, zimbaya ihtiyacı varmış, seni zimba seni.

Sadicim takım elbiseden geçtim, kapılmış bi mirkelam travmasina, muratahmet ratinglerdeki 20ciliği taçlandırırken, gökkuşağı baktığın yerde tabi pürneşeniz daim olsun. aman vedat gözüme gözükme, o t-shirtü sana hayrinin kağıtları yediği gibi yedirtecek feminist bi potansiyele sahibim, lakin potansiyeli sana harcıycak değilim, git o james bond t-shirtünü giy, öküz bildiğin öküz yazanını hani, sana pek yakışıyor... saydım rahatladım valla Eee tabi tarih dediğin II. Muratın eşleri ezber şart, anfi özledim yalnız ben gidip bi ara uyusam... bermuda şeytan üçgeninde sözleşme pasta ve de gayrimenkul paslaşmaları yapılırken küçük puntolardan bi $200.000 fırladı yeşil yeşil. Yalnız Yunus Emre'ye soramadığımdan, etrafta da sarı çiçek bulamadığımdan yetkililere sormak istiyorum, ki hiç anlamadım bu espriyi, ilahili adalet mi nedir hocam

Sami Celal Cengiz' in tek paragraflık sözleşmesinden yeşil değil kapkara ki o kadar kara bi karamsarlık fışkırdı ağlamak istiyorum bi müddet. Ahmet düşmüş kutlama derdine, ne Salih'in askerlik travması ne Sadi'nin yıkılan hayalleri umrunda değil cıks cıks cıks Murat bile değişti, dolar inmiş çıkmış farketmiyor da ne soruyon hacı?

Ee tabi her maçın bi ikinci yarısı var, hele Denizli horozu söz konusuysa dikkat Semih çıkabilir sendromuyla son dakikaya kadar maçı bırakmıycaksın hacı.net yalnız neydi o hırvatistan maçı arkadaş semih semih semih...yani herşeyi unutsam hırvatların yakışıklı teknik direktörünü yine unutmam, o da alsa ya İstanbul dan bi gayrimenkul, bi Mourinho'dan bi Stallone'den neyi eksik. Neyse devre arası geyiği yeter, dönelim maça. Yazılı tebligatsız kaldım anne, uçurtmam tel örgülere takıldı, kariyerim bitti anne Şimdi onlar düşünsün diyorsun da sadicim adamın düşündüğü tek şey ADA(!) Her işte bi hayır vardır tabi Sadi aman yaya kalma...

Kurgucu Aykut da CIA' in özel kamerasıyla konusuyo iyi mi... Yalnız denizli horozunun helalleşme ritüalinin hakkını vermek adına açılmaları çok iyiydi, beni yedi numaradaki Recep'in hovardalıklarına götürdü naş na na naş nedir ya

Kaybınız büyük, 200bin dolar kadar, acınızı paylaşıyorum ama bardağın dolu tarafına bakın diye kavga da bile söylenmez lan polyana mısın sen? cacık yapıp üzerine iftarda iyi gider yazcaklar haberin yok oğlum. Dedimdi di mi, üç büyüklerde oynamıyorlar ama seninle nasıl da oynuyorlar Sadi, akbil doluymuş al sana bi dolu bardak cacığa koyarsın buz gibi. yine de anadolunun saf delikanlısısın sana kıyamıyorum Sadi, paşa paşa özürünü de diliyon da, diğerleri inatçı leke iyi bi çitelemek lazım.

Yalnız ben bu hiçbisey, limonlu soda dahil, içmemek için bi yerlerde oturma sahnelerine ayar oluyorum arkadaş, hangi hesabı kaktırıyorsun hacı, içmedin ki bişey. jim carrey sendromu ne aga, illa ki ıssız acun kaldı mı dedirtip E.Q. mu örseleyecekler, vallahi 80e ömrüm yeter mi bilmem ama sandalyede namaz kılmak daha makul gibi at ne lan? bi dakka ya ne konuşuyorum ne ne dediğim belli ne neyi savunduğum, ortaya karışık gif getirdim, maske





Onu bunu bilmem de yılmaz erdoğan komedi yazmaya devam etmeli arkadaş, cebimde kelimelerden “gurbetteyiz, evimize 4 ağaç uzaktayız” ı bi yıl duvar panosuna yazdım ben, gurbet iyi kafa yapıyorsa demek ki. Şablonda 13 resimlik yer vardı, barış mançoyu ekleyemedim içimde kaldı, çok ince bi mizah vardır şarkılarında, bi ayı şarkısı bile efsanedir.net bi de zeki demirkubuz.net gelsin murattan, cümbür cemaat bütün mahalle .net, alkışlar onlara gelsin




O tipin neyini düzeltiyon diyo terbiyesize bak, çekmiş tabi kendisi beyazları muratın giydiğinin rengi bile belli değil, insan gardrobunu paylaşırken bu kadar cömert bi o kadar da zevksiz olmaz ki canım. Dünya hali işte kimi su icsem yarıyor diye dertlenir diyetisyene para ödemese de o diyeti bu diyeti helak olur, Salih abimiz de 160x50 kuruşla zengin göstermeye çabalıyo, sanki komando yapıcaklar seni, tipe bak müfettiş gadget

Devran ye kürküm ye devranı yalnız kürkü giyen muhteşem padişah oluyor, kapıda boynu bükük bi Sadi doğaçlama pandomim yapıyor, tek gecelik şöhretin diyeti. Engin Günaydın'ı kötü günler için saklıyor garibim, coğrafya bilgilerini iyi tazeledim bu hemşehri muhabbetleri sayesinde.

Evet hazır arkadaşlar Ahmet, batıramadız gitti dünyayı, batmıyor işte zorlamasanız artık, gökkuşağı değil mi la o, tüh gitti… (Çok iyi Ahmet taklidi yapıyorum ben de). Taklitler çok iyi reyiz devam böyle. Pinokyonun burnundan ne şahane espriler çıkırıyorlar be abi, tahta suyu emince tabi böyle bi kalas çıkıyo ortaya, helal. Ben öküz demiş idim ama kalas da olur sevimsiz pinokyo işte. Şiddete hayır ama ellerine sağlık salih abi iyi oldu kariyermiş… sami cemal tingiz'in önünde devlet sırrı konuşmayın, o tarihi olayları geçtiği zaman ve mekana göre değerlendiremiyor dertleri var çocuğun belki KPSS ye yeniden girecek.

Kelin ilacı dediler imamın dediği dediler de bi kortizon tedavisi demediler ne kadar acımasızlar. Salihin içindeki çocuk semihmiş ya la ironik yani, kilo alamıyorum, ideal kiloma ermemişimdir inşallah-u Teala. Tabi kel ve imam diyetisyen doğru dürüst cevap vermemiş sorulara bi röportajınız da normal geçsin arkadaş. Çok intizar eyledim ekmek davasına daha çok çekicen Vedat, oh olsun azılı düşman Salihin gazabı üzerine olsun oh… O t-shirtle daha bölüm başında düştü gözümden amma velakin turp gibi hala kalas, sen kendi derdine yan muratım.

Halenin doğa üstü güçleri mistik bi sesi ve doğal bi güzelliği var Sadim korkma bu kadar, ne telekulaklar gördü bu memleket bak dimdik ayaktayız. Kahvenin kırk yıllık hatri dediğin şey artık tam bi ütopya Ahmetim devir besle nankör kargayı, oysun badem gözünü devri, hoş vaat ettiğin istanbul turunu hiç edip kızı da düğüne götüreceğin varmış ya neyse içimdeki ukteleri yazasım gelmiş benim de.

Aradığım feminist psikopat Hale işte, ben kullanamaz mıyım? Her erkeğe lazım böylesi… Yalnız Halenin elindeki Sadi veri tabanına erişmek istiyorum ben de onu nasıl yapsak. Hale hissettiğimden de büyük çıktı nedir kardeşim, haftaya da survivor adası acun acun geliyo espriler. Bak bak 30 yaş üstü bekar kadın sendromu demek, neyse çok kasmıycam artık, bi ordu adamın yaptığı işten güçten böyle nameler çalacak tabi, ben kulaklarıma pamukla masaj yapıyorum şimdilik siz devam edin. Sadi Çetin Cevizin kariyer planını duydunuz mu dostlar, inşallah Hale de duymuştur.

Meğer bayat ekmekle yapılacak ne çok şey varmış dedirten Salih abim, iyi gömdün Vedatı sağ ol. Yalnız entrika baya uzuycağa benzer, bekliyelim görelim. Aşkın'ı çöze bilene aşk olsun. ikinci osmanin peşinden mi koşuyo, bir şarkısın sene velet mi lazım anlamadım gitti, çözücez inşalllah bi vakit.

Arkadaş çocukken kimse de yönlendirmiyor ki bizi gerçekten kral meslekmiş şu nikah memurluğu… yalnız ismi bile arabesk yahu 85 puana yazık etmemeli bence, kıy artık nikahı nikah memuru… Bi İbrahim bi Ercan olamamışın Sadicim bak Aynur bile seninle dans etmedi. Bu da Hale benim kız arkadaşım sahnesi de tam bi zirve tam bi zafer sahnesi, yok neymiş +30muş, çok gülüyorum sadi çetin cevizcim çok, bak kız ne kadar cefakar seni servislere yetiştirdi, yetmedi şoförlüğünü yaptı, bi de çeyreksiz kaldın diye bileziğini veriyor.

İstanbul trafiği herkese bi çılgın proje ilhamı veriyor zaten, istanbulu görmüş etmiş değilim ama arabaları trafikten men edip atlı ulaşıma falan geçsinler, öyle köprü yıkmakla olmaz. Mutlu son, salih ekmeklerine kavuşur, masa üstünü cilalar. Ve nihayet 41 Yasin tutturulur, meslek hikayeleri yayın hayatına başlar, sadi cemalettinden sonra murat da cemşir olur, bela geliyorum demektedir. En en nihayetinde gereği düşünülür, sylvester öpülür, kaslarına dokunulur, yanağından makas alınır, bi de aile fotosu çektirir. Yaz yaz bitmedi yahu der ve gider…

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen