Dienstag, 3. Dezember 2013

Hayal Kiriklikligi

GelGitim yorumu ile aksam demli cayima keyif olmus, ne güzel. pek yazasim kalmamisti bölümden sonra ama GelGitim yazar da ben durur muyum, bu kez kisa ama söz. GelGitim yorumunu baya bi karistirarak alintiladim, affina siginiyorum.


GelGit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bölümde yazacak onca şey varken, tişört yazılarının peşinden koştum ya, müsebbibi sensin Kaley'im.

Kamyon arkası filozoflarının yeni iş kolu tişört yazıcılığı. Tişört yazsısından bol ne var?
iyi ki kamyon arkasi filozoflari kendine yeni bi is kolu buldu, cok seviyorum cok. gecende kücük bi cocugun üzerinde "oglum bak git" t-shirti gördüm ki o videoyu daha oturup izlemisligim yok, filmi bile cekiliyormus. zaytung ile cagi bende yakalayamam sanirim ama bak zaytung astrolojiyi takip ediyorum, ikizler burcu yorumlari tam benlik oluyor t-shirtlere takintim su t-shirt ile basladi,

ki ne zaman nerde görmüstüm hatirlamiyorum bile, ama seviyorum zeki insanlari, cünkü onlar zikkim degil zakkum diye oyun bozanlik yapmiyor hic


Mübarek Ramazan mı Şeker mi tartışmasına son nokta konmuş.
atik bayramdan bayrama bile "biz" olamiyoruz mitozdu mayozdu kaca böldüler bizi bilmiyorum GelGitim. 50 küsür yasinda bi amca seker bayramiydi adi Ramazani sonradan cikardilar dedi, sonra biri bu bayram benim bayramim degil neden kutliyim dedi, dedi de dedi... ki biz iyi noeller diyip kutlariz tüm avusturyali dostlarimizi, illa ki "biz"im olmasi lazim degil, neyse, keske kolay nokta konulsa. "mübarek"ti "kutlu"ydu bayram gibi bayram olsa "biz" olabildigimiz bi bayram...

dozu fazla geliyor bana cinsellik odaklı espirilerin. Bu bölüm de fazla kaçmıştı benim için.
al benden de o kadar bi de hic bi sey hissetmedim izlerken mal mal ekrana baktim bu ne diye. salih abinin löp etli kisimlari gecen bölüm kisaydi takmamistim ama bu bölüm dizinin yarisindan fazlasini bu ucuz replikler sahneler kaplamisti, hic keyif alamadim

bi de mine cayiroglu aklimda hep o calikusundaki minik masum haliyle kalmis, biz büyüdük ve kirlendi dünya miydi o tecahül-i arif

Tevellüt eski olduğundan mı gülemiyorum bu espirilere acaba?
Çocukluğum Akbaba çağında geçtiğinden espiri anlayışım çağdışı kalmış herhalde .
tevellütle ilgisi yok GelGitim, ben eskilerden nelere gülerdim diye söyle bi düsündüm de gülmek icin hic bi özel caba sarfetmemisim ben. radyomdaki talk showlarla büyümüsüm, ki o radyocularda internetin hic mi hic yaygin olmadigi zamanlari firsat bilip internet geyiklerini baslarindan gecen anilar seklinde anlatmislar, ne cok keklenmisiz, ama cok tatli anlatiyordu kereta, bi de tatli güler ki dünya durur ama isterdim bi mizah dergsi girsin evime, lise yillarinda zeki kayahan icin canteen aldim, zeki de mizahi hüzne bata cikara lacka ederdi zihnimi

Kim tutar seni Can Kalk? Odanın dört tarafındaki Yelizler de iş yok ya, hadi hayırlısı.
lost izleyenler ne cok zevk almistir o sahneden diye bi kiskandim sorma, ama rüstem amcayi pek cok seviyorum her haliyle, he is a believer su cakma yapimciya da iyice isindim, o yelizleri hallederiz insallah malum calgi cengi 2 geliyor
Onda ne yazdığını da sökemedim çünkü .
aslinda bu t-shirt beni biraz hayal kirikligina ugratti, balikli resme daha orjinali de bulunurmus ama bu da iyi. "icimden bi ses kalk calis diyor. neyse sustu."


bu bölüm kendini asmis bi isler gücler izledim. cok cok iyi bunlar, bi de sürekli kadinlara laf cakan adamlar yaziyor ya diziyi t-shirtleri de adamlar tasarliyo kesin... durup durup icimdeki feminist butona yönlendiyorlar beni. vedatin t-shirti beni yine hasta etti. sezar vakti zamaninda tokat zilede zafer kazanmis ta, "geldim, gördüm, yendim" demis. aman ne büyük laf, ama latincesi havali, "veni vidi vici", piii havali mi dedim ben, kus dili gibin eee zavalli kleopatra ne demis, "vidi vidi vidi", ki bu latincede de türkcede de ayni kapiya cikiyor zaar

ben de üsenmedim, feminist kleopatranin Zile cikartmasini cizdim. tokat biberleri sizi

__________________öyle böyle isler güclersiz olmuyor haci, yine de hayal kirikligi oldu biraz kendimi that 70s showa vuruyor ve göndermemi yapiyorum...








Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen