Dienstag, 3. Dezember 2013

Yalniz degiliz, ortak bi hikayemiz var :)

Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle

Bu yorumuna kahkaha attım,sesli güldüm ve sonunda bayıldım. Seni okurken kendimi görüyormuş gibi hissettim yalnız değilim dedim yalnız değilsin diye de seni teselli ettim.
Oley Yalniz degilmisim of of o resim, cayin deminde iki garip set arkadasi temali biseymisse eger, cok pis dagiticam ya, zaten pek derli toplu degil fikircikcikciklerim


Alıntı:
Tamam Ragıp ve Ömer güldürüyorlar ama Mete ve Zeynep'in yaptıkları espriler çok farklı. Bak bide Kese var hakkını yemeyeyim onda da farklı bi kafa var ama Mete ve Zeynep'ten uzak bi kafa nasıl oluyosa
simdi ben su Ragip'in kilitli odasini da hic merak etmiyorum ama 2-3 bölüm böyle devam ederlerse Berkes ve Vicdan teorilerine bi de Ragip'in odasi eklenecek, gazeteyle kapatmis camlarini falan Kese ve Cengiz apayrilar benim icin iyi ki varlar, hani terlikleriyle geldi ya Cengiz, terlikleriyle gelen Leyla'dan daha cok sarsti beni, baska türlü bi ask, oynamiyor yasiyor Sermet Yesil

Alıntı:
Edit büdüt: Berkes'in anlamını araştırdım da bulamadım ya laa en yakın olarak BerkeŞ buldum o da herkes demekmiş. Tamam tamam dalga geçmiycem bu edit büdütü burda bırakcam, söz izci sözü.
TDK'nin kisi adlari sözlügüne baktim simdi orda da cikmadi, abi benim adim google da bile cikmiyo ya isyani bekliyoruz Berkes'ten

Bu arada güzel bi röportaj var efenim Ali Barkin ile, en kisa ve öz versiyonu:

Aşık insanın hayata bakış açısı da değişiyor. Pamir karakteri aşk ile karşılacak mı? Ben sizi Türkan’ın kardeşi Zeynep ile yakıştırıyorum. Eğlenceli bir karakterle bir mafya elemanın aşkı ilginç ve komik olabilir diye düşünüyorum. Siz bu konuda ne düşünürsünüz ?
Evet bu fikre katılırım. Ask dünyayı yumuşatan, sivri köşelerini törpüleyen bir duygu. Pamir ve Zeynep iki farklı dünya ve iki farklı duygu. Onları bir araya getirmek komediyi de dramı da köpürtebilir. Teşekkür ederim katkınızdan dolayı, bu görüşünüzü iletmeye çalışırım.

Edittiri: Bu arada sayin senaristimiz kafamdaki su deli soruya - bu ücgenin ic acilari kac derecede gecer - cevap vermis, söyle ki;
Her izleyene göre değişir...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen