Mittwoch, 4. Dezember 2013

Cok Özlüyorum

1. Bölüm

Leyla ile Mecnun finalindan sonra bi türlü yazamadim "Ben de Özledim"e dair. Sanirim epey bi müddet yazamiycam ama, pullu pullu balik abime gelsin, ruh halim benim bundan ibaret



-------
2. Bölüm

artik yorum yazmak istiyorum ama bugün de su giflerle dillendirmeye calisayim ruh halimi, yarin bigün muhakkak biseyler yazarim artik, ben de özledim burak aliyi kiskaniyor, ben melodiyi kiskaniyorum, bu isin sonunda benden rock star olacak mi görücez








--------
3. Bölüm


hani bu bölüm hic hüzünlenmedik ya, bi yanim eksik uyudum sanki bölümden sonra, meger 3. bölümün devami rüyamdaymis... ali gitmek istiyor, onur elinden tutuyor sımsıkı biseyler söylüyor, hani sanki alinin elleri benim ellerim olmus, ne kadar sıkı tutuyorsa artik onur o parmaklari, öylesi bi duygu seli... bilincaltim bana cok oyun oynuyor galiba ama saka maka ben onuru hastanede görünce bi tuhaf olduysam demek ki

fragman beni benden aldi, ahmet abi bambaska ya, ali yine baba desin istiyorum, bi gün hoslaniyorum baba desin, neden bu kadar tatlilar ya, of ya of serkan montlara doyamamis, deniz kizimiz dondu o sahnede yani bunu düsünmekten sahneye odaklanamadim, önümüz kis kimi sahilde kimi havuzda helak olcaklar mazallah ekipcek, burak bey burak bey sette tükettiginiz cekirdeklerde c vitamini yok, lütfen biraz hassasiyet gösterelim bu mevzulara.

dahasi sera ile ali olmus bence hayirli olsun simdiden
 -----
4. Bölüm

yine cok eglendigim bi bölümdü, yalniz ne leyla imis arkadas, olmaz leyla olmaz, ya bikmadiniz su leyladan, leyla olmaz adini kaldiramaz, bu tasiyamaz, basina gelmedik kalmaz ee hadi hayirlisi iyi ve kötü mecnuna baska diziden teklif gelmeyeydi iyiydi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen