Samstag, 7. Dezember 2013

Bir elma uğruna:)

"Sevgili, öyle hemen olmuyor
Sen şimdi bir tohumda seyret kendini.
Bakarsın 10 yıl sonra bir ağaç olursun,
Taşlamaya başlar çocuklar seni.
Bir meyve uğruna yorma beni.
Sevgilim ben Adem değilim." (Cüneyt Ergün/Yorgun)

Evet, gördük ki öyle hemen olmuyormuş, ben bi tohumda seyrediyorum şimdi Pamir ile Zeynep’i. Bakalım, belki bi 10 bölüm sonra bi ağaç olurlar, taşlamaya başlarız. Yani şimdi elma da mı yemiyek Yalnız “Ben Adem değilim” triplerine girecekse Pamir, baştan hiç yormasınlar beni, zira şarkı da, ben de çok yorgunuz.Sadri Abi'nin küçük kızı Zeynep ilen Boztepelilerden Pamir’in karşılaşma şeysi;




"Hiç bir vücut ısısı değiştirmiyorsa mevsim normallerini
Sevmekte yok artık,
Sevmek yok artık..
Hiç kimseyi." (Cüneyt Ergün/Bilinmeyen Saati Uygulaması)

Pamir’in mevsim normallerini değiştirememiş şimdiye dek hiçbir kimse anlaşılan. "Hayata atılır atılmaz bahtım karardı, talihim köreldi; feleğin sillesini, kaderin tekmesini, ha bi de Murat'ın tokadını yedim" vari Gıcırbey'den bozma bi "Korkma Ben Varım" karakteri sanki Pamir,çubuk kraker gibin kırmışlar onu hep. Bundan mütevellit ardında kimseleri bırakmamay
ı ertelenen ölümünün tek tesellisi olarak görüyor. “Ömrüm benim pabucu yarım, çık dışarıya kaybedelim. Her köşe başında puşt gibi devriye yalanlar var. Şuncacık ömrümde talanlar var. Yar değil aklımda yalanlar var. Bana sevda nerde diye soranlar var. Beni kim öldürdü sanıyorlar?” tarzında yeni bi Cüneyt Ergün moduna geçiş yapalım da artık, Pamir’in de ardından ağlayanlar olsun. Eyvallah!

Yalnız, Pamircim çay tabağı, çay bardağı ve çay kaşığı kombinini hiç bozmadan çay içiyor, böyle çay mı içilir? Çayı Mete gibi içeceksin, bardağı belinden kavrayacaksın, hafiften elin yanacak, sonra kana kana içeceksin, o çay kaşığı gözüne falan batar Allah korusun. Bunlar da kafayı sıyırdık gifleri




“İnsanlar bir ayda değil bi anda aşık oluyorlar” teziyle kıskançlık şeysini fazla abartmasa Ömer çok iyi olacak. Zira kafamdaki kurguya göre, Ömer ortada hiçbisey yokken Pamir’in karşınına geçip Zeynep’e dair atıp tutacak ve ademin aklına elmayı düşürecek.




“Nolmuş? Zeynep Hürriyet manita yapmış. Eee canım nolmuş yani, elma da mı yemiyek“ temalı Ragıp şeysi




Seni Seviyorum… Sakarlık işte… Mete ve Türkan’ın - Mandrake ve Narda’nın mı demeliydim yoksa - teleften bi gece masalı şeysi…




“Eli kalem tutan adam karizması” diye bişey var farkındayız ama bunu yapmayın bana. Bulmacası iyi Pamir Bey’in masa başı işleri akla zarar olabilir. Laf olsun diye söylemiyorum, şimdiden google mapte bulmaca çözen Pamir sahnesi, aklımın bi yarısını "The Words" filmine, diğer yarısını "A Beautiful Mind" filmine böldü. Yazar tafrası gifi "The Words"ten, replik "A Beautiful Mind"dan…




“Hep sayılara inandım, içinde bir mantık olan denklemle hesaplanan… Ancak hayatım boyunca onlarla uğraştıktan sonra mantık nedir diye soruyorum. Buna kim karar veriyor? Araştırmalarım sırasında fizik, metafizik ve hayal alemlerine gidip geri döndüm ve kariyerimin en büyük buluşu gerçekleşti. Mantıklı nedenler yalnızca, ama yalnızca gerçek sevginin gizemli denkleminde bulunabilir. Bu gece burada olmamı sana borçluyum. Var olmamın nedeni sensin. Sen benim mantığımsın. Teşekkür ederim… “

Bu bölümün parlayan yıldızı ödülünü Kese’ye veriyorum, şiki şiki baba Adrenalin dolu bi finaldi, “hoşçakal yerçekimim, seni sevmiştim” dedirtti.




Dip Not:
Ekipçek yapılan canlı söyleşi çok zevkliydi. Sermet Abi'nin çocukluğuna indik, iyi oldu. Eskişehir'di, Ankara'ydı, eski mahallelerdi, güzel ablalara hallenen çocuklardı derken, baya baya Erken Kaybedenler'e kadar gittim ben. Bu da Sermet'in çocukluk şeysi;



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen