Dienstag, 3. Dezember 2013

Ünsüzler

anladim ki evrensel bes ünlü var; "a,e,i,o,u" ki diger 3 ünlüyü kale alan yok en zavallisi da "ä"ünsüz mü ondan bol ne var "ahmet kural" la mi baslasak... silvester sokundan sonra - Allah'im günah yazma o nedir arkadas var böyle illet oldugum hollystarlari - bizimkilar iyi toparladi. bir bulut olsam asilin askin bunalimi cok sekerdi, sadinin aynadaki "kavga"si da öyle, ki zaman öyle akti ki "ahmet"le, hepsi hepsi hayat nasil olsa dedik. zardanadami da böyle tanimis oldum, ben zakkumdan sonra bulasmamaya calisiyorum bu rock yapan arabeskcilere ama onlar beni buluyor bölümün en begendigim sahnesi iste bu hepsi hepsi hayat nasil olsa klibimsisiydi, görseller harikaydi, müzik süperdi ünsüzler bambaskaydi, bu selcuk var ya her yetenekli ünsüze bi selcuk sart - kücük emrahi biliyordum da kücük iboyu bilmiyordum, var mi böyle bisey-

simdi bu tatyana yenge mevzusu pek bayatti, tek güzel yani göbekligiller familyasinin babiskosunun "anlamadigi" evlenicem dialoglariydi

kapanmamis hesaplari olan köpekler pek bi karizmaydilar, bayildim.

30 yasinda adam bildigin agladi, sahnesi muhtesemdi, sadi sadi seni hattat bende olayi harikaydi, TokaTuncelIskenderuNigdElazig - Ahmet kuzum Tokat diyince niden Tekirdag diyivermedin, Iskenderun il oldu mu L gelse Lüleburgaz kabul mü gibi binlerce soruyla uyudum dün, iyi degilim ben

Kütahyali olan benim ciniciyle röp yapan Sadi, babasi soför olan Murat otobüs soförüyle röp yapan benim, sizde ekmege sürülecek akil yok diyemedim ya la bigün diyeceksin, bu seferde dedigine pisman olcaksin ahmetim, üzme kendini

bu zehranin olayini ben de cözemedim, absürd absürd dövmeli vampiriyle takilip ayar edecek beni kesin, su kiz kadar dürüst olabilsem ya kendime umut diye hayal diye diye bin tane yalan söylüyorum kendime, bi kerede haykirsam gercegi de flipper gibi göcüversem su dünyadan...

hattatin ne ayak oldugunu ben de cözemedim, almanca ögrenmeden almanyaya gelme diye yasa cikardilar, bizim fransiz tek kelime türkce konusmadan cillop gibi isini yapiyor. ah o dükkani nasil kiskandim, mis gibi kitap kokuyodur orasi, ayakyolunun kapisi bilem ne güzel kamufle edilmis, ah be parasüt cenneti sanki. emekli elemanlarin geyikleri de güzeldi, Kur'an a gecince biten yazlar kinayi yapan erkek tarafi

insan sevdigini havuza tikar mi, bu hayvanlarin her gün 300 mil yüzmesi lazim. hocam malum cezaevi sartlari hayvanlarin sinirleri biraz gerilmis, bi de zekiler ya bunlar, dikkat cekmeye calismis demek ki, Allah askina elini vicdanina koy, empati yap zaten bunlari demek icin yazmislar tüm flipper sendromunu da ben de bi intiharin esigine geldim. bilim pardon demis plüton daga küsmüs bana ne, o yunuslardaki nese benim rüyama girmisti yillar yillar önce, okyanusta beraber yüzüyorduk, hep hayra yordumdu ama o "hayir" hic gelmedi be haci

sen ne seker seysin ahmet aman dikkat et kafana, o kafa bize lazim.

simdi cocugun yanlizlikla ilgili en ufak bi fikri olmamasina sevinsem mi üzülsem mi bilemedim, bi osmanimiz daha olsa fena mi olurdu, bi de kimseye bisey anlatmayin herkesi özlemeye basliyorsunuz sonra nedir

sadiye mi acisam sapigina mi acisam bilemedim, ahmetin evini de biliyo ben en iyisi ahmetime aciyim, gitti koltuklar, bi de gazete sermis bira ile demlenen üclünün muhabbeti beni that' 70s showa kadar götürdü ah benim Topherim.

tanidik doktorla zehirli yilan bilem aliniyo ama sirf o sebepten cani aktivist olunup googleda afise de olunabiliyor, ah o tanidiklar mehmet ali alabora bir ahmet kural iki zaten, sizi aktivistler sizi icinde fazla ask zimbirtilari olmayan bi dostluk dizisi olsa da izlesem diyordum isler gücler muhtesem oldu gerci ben siradan bi hikaye istiyordum ama onlar da ünsüz onlar da bizden sakin röp verme ahmet kural himbil yapimci güzel agliyor ama seni de aglatir.

hayatinizin özeti sözlükte yoksa ram ra ra ram ram rambo diye efeye baglarsiniz ppphhpp-pstirmak ppphhpp joker

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen