Dienstag, 3. Dezember 2013

Cayin deminde iki garip set arkadasi



Alıntı:
KIRÇİÇEĞİ tarafından gönderildi Mesajı Görüntüle
Zeynep iş aramaya başladığı andan itibaren Boztepelilerin yanında iş bulur ve aşk üçgenine Pamir'i katarız deyip duruyodum hatta twitime banıyorum çarşamba akşamları bol bol daa neyse öhöm öhömm dediğim çıkacak gibi. Ve beni zorlu günler bekliyor eğer öyle olursa... Pamir'i seviyorum. Kötü adam ama adam gibi adam. Ve yüreği çok güzel... Ömer ise yüreği güzel, kendi güzel, sıcacık bi adam... Ve Zeynep deli dolu, enerjik, kendi dünyası var kendine dair ve orada yalnız aslında. Anlaşılmıyor kızcağız bunun farkında ve eğleniyor yine de bu durumuyla. İşin içine aşk girerse neler olur kısmını kestiremiyorum. Zeynep ve aşkı yan yana getirmek çok zor. Aynı zamanda Pamir ve Zeynep'i de. Ama neden olmasın ki derken, Ömer geliyor aklıma ve yok diyorum aşk bu hikayeye fazla sanki. Öyle değil de tam anlatamadım işte. Her iki aday güçlü nazarımda. Ve her ikisinden de sıcacık hikayeler saçılacaktır etrafa... Biraz erken belki bu düşünceler için belki de gerçekleşmeyecek bişi ama duramıyorum işte yazmadan.
Bölüm resimlerinde bi kare vardi, hani o kare bölümde yoktu, böyle bisey baska dizi icin söz konusu olsa inanilmaz yikilirdim, ama dizi o kadar eglenceli ki unuttum gitti, yok yok unutmadim. Ben Pamir-Zeynep-Ömer'in müthis bi üclü olacagina inaniyorum, hani bu üclü mahalleyi toplayip fotokopi makinesini kurdele keserek hizmete acabilirler

aklim fikrim Pamir'in Zeynep'e attigi saliselik bakista kalmis olsa da bölümün tamami yine cok saglamdi, merak ettigim o kadar cok sey var ki, artik merak etmeye üsenir oldum. Lakin Vicdan teorileri ve sey amcamizin polis olusu falan mantikli gibi, izleyelim görelim ve artik su sahneyi de görelim



Kafamda deli sorular isimli calismami en sona sakladim, sirazem kaydiysa demek ki; bu ücgenin ic acilari kac derecede geciyor?

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen